Fredag

Fredagen började med ett besök hos farmor. Där vi fikade och lyssnade på när farmor pratade och pratade i två timmar.. Eftersom hon bor ensam kan jag förstå att hon vill prata av sig..därför blir det inte allt för ofta man åker dit.

Sen mötte vi upp Madde vid medborgarplatsen och gick till snaps. Där det blev drink och rosé, väldigt mysigt när solen skiner :)
Men när vi druckit upp och pratat en stund så började det dugga lite. Började småspringa till bilen och när jag hade 20 meter kvar började det hagla! Så vi åkte hem, köpte med popcorn och godis och hade myskväll.

Jag och sötnosen hos farmor


..vill ha min goda drink



Min andra sötnos Madelene!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0