Sol och bad

I söndags kom vi hem från landet. Åkte dit i fredags och hade det super härligt. De va ju så fint väder :)
På fredagen låg vi på standen och hade det mysigt sen på kvällen kom mamma o pappa, joakim och åsa. I lördags tog vi en promenad till hemträsk (en insjö)..va lite svårt med vagnen genom skogen, men det gick! Loa fick bada och bada. När vi kom tillbaka sen tog vi en glas jordgubbsvin och grillade.

Igår tog jag en promenad till huddinge och träffade Anna. Vi åt lunch tillsammans (sushi) och sen blev det obligatoriska latten för min del.

Snart ska jag möta upp Pernilla på Sandys :)

Puss o Kram








Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, jag saknar Ornö!!

Och se så Loa har växt mycket! :)

Puss o kram från Stina!

2009-08-26 @ 22:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0